Strona OTS
Tevion RPG Server
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona OTS Strona Główna
->
Pomoc
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Karczma
----------------
Info Servera
Status Servera
Pytania
Pomoc
Screeny
Offtopic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Master Arabitus
Wysłany: Pią 12:24, 23 Gru 2005
Temat postu:
To dobrze ale sorki tez maja starsznie slabe UE teraz chooojowo.... :/ a na dodatek to jest atak fizyczny :/ haha napisalem 100 posta na tym forum
czekam na gratulacje
PEACE
Gość
Wysłany: Czw 18:29, 22 Gru 2005
Temat postu:
poxa mam slabszego juz dawno... pox mniej many zre ale wali tyle samo w czlowieka co w potwora:/ a ue walnie wiecej w potwora niz pox ale o polowe mnie uderza w czlowieka niz w potwora
takze ze wychodzi na to samo ale pox jest tylko tyle ze lepszy do pkowania XD bo w potwory to kicha. teraz uderzam z poxa max 800+ a z ue walilbym w potworki 1200 cos kolo tego
Master Arabitus
Wysłany: Czw 15:45, 22 Gru 2005
Temat postu:
Gm zmienijsz mu to :p bo on walnol we mnie raz 1460... Sorkom UE zmienjszyles a jemu poxa pewno nie... :/ a pox na YourOTS jest mocniejszy od UE i tak wiec i mniej many... :/
Risse
Wysłany: Śro 16:07, 14 Gru 2005
Temat postu: cos dla GM
prosze o to czar na poxa :d powinien dzialc dobrze ^^
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}
}
attackType = ATTACK_POISON
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_POISEN_RINGS
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_POISEN
damageEffect = NM_ME_POISEN_RINGS
animationColor = GREEN
offensive = true
needDirection = false
drawblood = false
minDmg = 20
maxDmg = 20
PoisonStormObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, minDmg, maxDmg)
SubPoisonStormObject1 = MagicDamageObject(attackType, NM_ANI_NONE, NM_ME_NONE, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 15, 15)
SubPoisonStormObject2 = MagicDamageObject(attackType, NM_ANI_NONE, NM_ME_NONE, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 10, 10)
SubPoisonStormObject3 = MagicDamageObject(attackType, NM_ANI_NONE, NM_ME_NONE, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 5, 5)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
PoisonStormObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.5 - 30
PoisonStormObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2
return doAreaExMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, PoisonStormObjectrdered(),
2000, 1, SubPoisonStormObject1rdered(),
2000, 2, SubPoisonStormObject2rdered(),
2000, 10, SubPoisonStormObject3rdered(),
3)
end
chyba bedzie dzialac nie znam sie na tym ale tak ma moj kumpe na swoim otku i dziala ;p pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin